Search This Blog

Pages

Tuesday, June 15, 2010

haTI sEPi~




skrang...3.57 petang..

keje menimbun...tp susah tol nak bereskan..
..mcam2 yg aku p k..
..knp aku tak nmpak orang p k macam yang aku p k..

..ape erti kawan,sahabat,teman bagi mereka..
..mungkin tiade yang lebih penting melainkan BF dan GF mereka..
..aku tak tau knp aku terlalu obsesi ngan kawan2..
..adakah sume orang rase mcm aku rase..
..adakah sensitif orang laen lebih penting dari sensitif dri sendri..
..skang aku da tak jumpe suasane berkawan macam masa aku zaman sekolah dulu...terutama masa aku sekolah tng.1-3 dulu. rindu sangat.
..mase sekolah rendah....tak sangat la..kecuali masa kat KL ngan masa kat SELANGOR dulu.. Best sangat..
..ape yang menyebabkan sume tu berbeza dengan sekarang ek???
..kerna peredaran masa??
..kerna perubahan zaman??
..kerna perbezaan kawan??
Aku rindu zaman yang tak mungkin kembali tu..

No comments:

Post a Comment